گزارش مارکا در مورد درگيري مورينيو و راموس
تاريخ : یک شنبه 2 بهمن 1398برچسب:, | 23:21 | نویسنده : CR7

 مورینیو سپس با گلایه رو به راموس کرد و پرسید: " روی گل اول کجا بودی ، سرجیو ؟ " راموس پاسخ داد :" پیکه را گرفته بودم " که مورینیو جوابش را داد:" خب، مگر نباید پویول را می گرفتی. " ضربه سر پویول، روی یک ارسال از روی ضربه کرنر باعث باز شدن دروازه رئال شد.
 بازیکن اهل کاماس پاسخ داد :" پویول و پیکه، طرح هایشان را عوض کردند و ما تصمیم گرفتیم که مسئولیت هایمان را با هم عوض کنیم."
 مورینیو به طعنه گفت:" خب که چه؟ حالا برای خودت مربیگری هم می کنی؟ " راموس پاسخ داد:" نه، بستگی به شرایط بازی دارد. گاهی ضروری است که مسئولیت هایمان را عوض کنیم. شما چون خودت بازیکن نبوده ای، نمی دانی که گاهی اوقات این چیزها ضروری است. "
 درگیری بالا گرفته بود و برخی بازیکنان می خواستند جو را آرام کنند. یکی از این نفرات ژابی بود که در طول این بحث ها فقط سعی می کرد که لبخند بزند. برخی بازیکنان، اعتماد به مورینیو را پس از الکلاسیکوهای اخیر از دست داده اند چرا که این سیستم فوق تدافعی را دوست نداشتند.
 پس از بازی برخی از نفرات می گفتند:" با هشت مدافع نمی توان یک بازی را برد. "
بازیکنان ساکت نظیر بنزما، هیگوائین و رونالدو، اولین کسانی بودند که از مربیشان انتقاد کردند:" رئال مادرید نمی تواند این گونه تدافعی آغاز کند. "
 برخی بازیکنان اعتقاد داشتند که بازی دادن به کاروالیو به جای واران و آلبیول، نوعی بی احترامی بوده است. بازیکنانی نظیر اوزیل، مارسلو یا کاکا هم از نقش خود در این فصل ناراحت هستند.
مارکا همچنین مدعی شده که بازیکنان رئال مادرید از حمله مورینیو پس از کریسمس که گفته بود تعطیلات برای خوردن و خوابیدن نیست، ناراحت شده بودند. این روزنامه که همیشه به طرفداری از رئال مشهور است چندان موافق سیاستهای مورینیو نیست.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




پیچک